Soustředění “za odměnu”

Autor : dave v rubrice : Všeobecné informace dne 20.11.2018 v 8.20   194 čtenářů

DSCN1923web Ve čtvrtek jsme ,,za odměnu“ vyrazili na soustředění do Rokytnice na chatu Votočku. Z autobusového nádraží z Jilemnice nás autobus vyvezl na Horní Mísečky. Dál jsme, už museli po svých. Všichni se bavili a užívali si přírodu. Jen někomu po chvíli zmizel úsměv z tváře, když se před námi objevily kotelní jámy. Vše nám, ale vynahradil okouzlující západ na Dvoračkách. Zastavili jsme se na malé občerstvení, doplnili síly a nasadili čelovky. Dostávali jsme se do závěru naší cesty a pokračovali dál. Chata byla, už opravdu blízko. Na chatě jsme si vybalili věci a dojedli svačiny zabalené z domu. Zahrát si o hlavního ,,míchače“ bylo naší povinností.

Další den jsme vyrazili na Čertovu horu. Počasí nám přálo, svítilo sluníčko a my si mohli vychutnávat výhledy na Krkonoše a Jizerky. Až na Čertově hoře, když jsme se zastavili na svačinku se do nás dala zima. Všichni klepali kosu, ale za chvíli nás zahřáli naše oblíbené hry, co jsme hráli po cestě. Pokaždé, když zaznělo ,,kanec“ všichni povyskočili na místě a utíkali si najít nějaký pěkný strom nebo pařízek. Také schovávačka za stromy a borůvčí byla velmi zábavná. Samozřejmě jsme se museli zastavit na Janově skále, kde jsme se kochali výhledem na špičky smrků. To, ale nebylo vše, co nás ten den čekalo. Kolem chalupy nám trenéři připravili velmi zajímavý nočák. Na kontrolách byli lístečky se slovy, které měly dát dohromady větu, kterou jsme si měli zapamatovat a v cíli ji říct bez jediné chyby. Na konci dne, už nás čekalo jen promítání fotek z celého roku a zážitků z prázdnin.

Předposlední den jsme si naplánovali výlet k prameni Labe. Připojili jsme však zajímavou a velmi matoucí hru ,,kolíček“. Nenápadně se všichni snažili zbavit kolíčku, který jim někdo přichytil na oblečení. Ale i tak se všichni pokochali výhledem na hory a naší nejvyšší horu Sněžku.Dále naše cesta vedla kolem Pančavských vodopádů, Mohyly Hanče a Vrbaty, Harrachových kamenů a vše to zakončovali opět Dvoračky s občerstvením. Zchladili jsme žízeň, vychutnali si výborné houstičky a mohli zamířit do chalupy opět s čelovkami na hlavě. Večer jsme si zahráli o ,,míchače roku“, zabrnkali na kytaru a šli spát. Poslední ráno jsme museli stávat neobvykle brzo, abychom stihli uklidit a zabalit si věci. Vše šlo podle plánu, a tak nám zbyl ještě čas zastavit se podívat na Huťský vodopád po cestě na vlakové nádraží do Jablonce nad Jizerou. Na vlakovém nádraží nás na chvilku zabavilo ,,člověče nezlob se“ a pak už jsme pádili vlakem zpátky do Jilemnice.

Za nejlepší ukončení sezóny patří dík hlavně trenérům, kteří se snažili, aby toto soustředění bylo opravdu za odměnu.

Děkujeme

Tonča

… a nějaké to náladové foto: https://www.zonerama.com/…lbum/4843990

Poslední články

Ženy OK zvou: na tradiční silvestrovský pochod
Kufrování 2018
Soustředění “za odměnu”
Schůzka rodičů nejmladších žáků
Klubový přebor 2018
Zakončení sezóny dorostu a juniorů v Rokytnici nad Jizerou
Klubový přebor 2018 - co a jak
Odjezd na 18.kolo VČO
Vlasta Zlesáková má další medaily …